• 06633202902
  • info@investlorestan.ir
Responsive image
admin

وزیر اقتصاد در شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در لرستان: فعالان اقتصادی و مسئولان به دنبال طرح‌های با منفعت بیشتر باشند

به گزارش شادا،سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه سفر یکروزه به استان لرستان،  در پنجمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در این استان  شرکت کرد. خاندوزی در این نشست پس از استماع گزارش‌های مدیران دستگاه های تابعه این وزارتخانه اطهار داشت، بیشترین اشراف اطلاعاتی به مسائل و موضوعات را استاندار دارد و همه موظف به همکاری با ایشان هستند بنابراین موضوع هماهنگی‌ها باید در راستای آن چیزی که مدنظر استاندار است، باشد.

وی افزود: در شرایط فعلی کشور و استان، بهتر است فعالان اقتصادی و مسئولان به دنبال طرح‌های با منفعت بیشتر باشند. اگر یک مجموعه مدیریت صادرات شکل بگیرد که بتواند به همه مشاوره بدهد، یا حتی خدمات پایه که برای صنایع تبدیلی لازم است، ایجاد شود، به نسبت اینکه به تدریج  یک شرکت خاص منفعت ببرد،  بهتر است چرا که یک زنجیره از شرکتها منفعت می‌برند.

در این نشست،  علاوه بر وزیر اقتصاد، فرهاد زیویار استاندار لرستان، علی محمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان،  حجت‌الله صالحی مدیرکل امور مالیاتی لرستان،  حسن حسینی مدیرکل گمرک لرستان،  فرزاد رستمی مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی لرستان، کیومرث فتح‌الله‌پور مدیرکل شرکت سهامی بیمه ایران استان لرستان و غلامحسین کریمی از کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان لرستان به بیان نظرات خود پرداختند. هم چنین گزارشی از شاخص‌های کلان و نیز عملکرد بودجه‌ای استان لرستان و همچنین عملکرد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی لرستان،  عملکرد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، عملکرد درگاه ملی مجوزها در استان لرستان،  عملکرد استان لرستان در زمینه مولدسازی و همچنین درآمدهای مالیاتی نیز در این جلسه ارائه شد. در جریان گزارش از صادرات و واردات در استان و کشورهای طرف معامله یعنی ارمنستان،  افغانستان و امارات متحده عربی اعلام شد که صادرات نسبت به سال گذشته رشد ۱٠۸ درصدی داشته است.

آمار بازدید سایت : 949786
آخرین بروزرسانی سایت : 1399/02/20 11:46
year
ورود به سایت نقشه سایت
کلیه حقوق برای اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان محفوظ می باشد.