• 06633202902
  • info@investlorestan.ir
Responsive image
admin

استاندار لرستان: اعتبارات استانی نسبت به ملی افزایش بیشتری دارد

فرهاد زیویار شامگاه جمعه در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان و اعضای شورا برگزار شد اظهارداشت: جلسه امروز با پیگیری موضوعات مهمی از قبیل بررسی لایحه بودجه سال 1401 برگزار شد به طوری که توضیحات کامل در مورد بودجه سال آینده در قالب یک گزارش کامل و جامع توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه شد.

وی افزود: در گزارش مذکور به طور مشخص نظام بودجه‌ریزی با سنوات قبل تفاوت‌هایی دارد و باید گفت برای تعیین بودجه 1401 ریل گذاری جدیدی نسبت به گذشته در زمینه برنامه‌ریزی تعریف شده و ردیف‌های متعدد گذشته محدودتر در بودجه لحاظ شده است.

استان لرستان عنوان کرد: براساس نظام جدید بودجه‌ریزی در بحث اختصاص سهمیه استان‌ها، اعتبارات استانی نسبت به ملی افزایش بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به موضوع کارگروه زیربنایی استان  لرستان در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت گفت: همچنین چند طرح اقتصادی نیز در این زمینه مطرح شد مانند احداث یک واحد پمپ بنزین و یک طرح احداث دیوارهای بتنی و نیوجرسی پس از بررسی اعضاء، تصمیمات لازم در مورد ادامه کار آنها اتخاذ و ابلاغ شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: همچنین در این جلسه چند طرح اقتصادی دیگر پس از بررسی به دلیل عدم کسب شاخص‌های لازم عودت داده شدند و بنا شد در صورت رفع نقص دوباره در کارگروه مطرح و پیگیری شوند.

آمار بازدید سایت : 949786
آخرین بروزرسانی سایت : 1399/02/20 11:46
year
ورود به سایت نقشه سایت
کلیه حقوق برای اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان محفوظ می باشد.